Analýzy titulních stran

Hodnocení bulvárních deníků pátek 22. 4. 2011

22. dubna 2011 v 10:42 | Ondřej Höppner
Celkově: Pátky patří Blesku, kdy mívá díky příloze (magazín) prodeje kolem 500 tisíc výtisků. Aha se na pultě v pátek prodává asi o třetinu lépe, než MF Dnes.
Oběma společenskám bůvárům uniklo pěkné titulní téma Dara Rolinc o únosu dcery. Zřejmě se ho chytí zítra.

Hodnocení bulvárních deníků čtvrtek 21. 4. 2011

21. dubna 2011 v 10:40 | Ondřej Höppner

Hodnocení titulních stran bulvárních deníků 20. 4. 2011

20. dubna 2011 v 13:32 | Ondřej Höppner

Hodnocení titulních stran bulvárních deníků 19. 4. 2011

19. dubna 2011 v 10:15 | Ondřej Höppner

Hodnocení bulvárních deníků pondělí 18. 4.

18. dubna 2011 v 22:57 | Ondřej Höppner

Když dva dělají totéž, není to totéž

7. dubna 2009 v 20:52 | Ondřej Höppner



Nová podoba (tý)deníku Šíp je chabou parodií na skvělý americký bulvár The National Enquirer, který patří vedle britského the Heat mezi mé největší oblíbence. Osobně mě to velmi mrzí, a to nejen jako úspěšného šéfredaktora bývalého deníku Šíp, ale především jako pečlivě studiji a archivuji každý týden už několik let.
Je smutné pozorovat, jak banda štěbetajících výrostků převlečených za novináře przní vznešnou ideu hravého dravého bulvárního týdeníku, kterou jsem ještě před svým odchodem navrhoval, a kterou mi teď tak bezostyšně ukradli.
Těší mě pouze to, že neschopností zmíněné antiredakce zůstává možnost zavést ekvivalent amerického Equirer na český trh stále živá.
Srovnávat současný Šíp s Enquirer je jako stavět prázdnou karbičku od sirek vedle mrakodrapu. To není ani zajíc v pytli, to je prostě jenom v pytli.
Málokdy se vidí tak jasný princip nepochopení bulvárních principů, Šíp se prostě nepoučil z pádu o polovinu nákladu, k němuž došlo po změně vedení za posledních několik měsíců. Být obalem na TV magazín, který je zdarma, prostě nestačí.
Se špatným redakčním vedením se prostě nedá dělat dobrý časopis. Chybí vize, nápad, jiskra, tah na branku. Vidím tam jen nepochopení, vyhulenost, marnost a rozpačitost.
Na titulní straně prvního čísla není kromě TV magazínu žádný důvod, proč by si ho měl čtenář koupit. Než se budu věnovat tématům - chyba je už v ceně. Protože nebyla zaváděcí kampaň, měla být cena zaváděcích 10 korun, ne 14. Chybí na soutěž. Naopak za dobrý nápad považuji jít na stránky už ve čtvrtek, místo nabízejícího se pátku.
Pokračování po prokliku na CELÝ ČLÁNEK.

analýza tabloid 27.11.čt

27. listopadu 2008 v 9:27 | Ondřej Höppner

analýza tabloid 26.11.08

26. listopadu 2008 v 11:25 | Ondřej Höppner

analýza tabloid 25.11.út

25. listopadu 2008 v 10:50 | Ondřej Höppner

Analýza tabloid 24.11.po

24. listopadu 2008 v 8:48 | Ondřej Höppner
 
 

Reklama