Rozpačité očekávání před vstupem nejlevnějšího týdeníku Sedmička do auditu ABC

22. ledna 2013 v 22:03 | Ondřej Höppner
Sedmička, nejlevnější týdeník na trhu (10 kč) vstupuje do auditu ABC. Podle zdrojlů z redakce jsou prodeje po masivní kampani kolem 200 tisíc prodaných výtisků. Pro srovnání: Přímá konkurence Rytmus života prodává 207 tisíc výtisků týdně (listopad 2012) za 20 kč (tedy dvojnásobek co Sedmička), Pestrý svět 182 tisíc za 17 kč a Nedělní Blesk 200 tisíc za 14 kč. Tedy výrazně lepší výsledky.
Pokud se tedy potvrdí prodeje Sednmičky kolem 200 tisíc, nejde o rozhodně dobrý, ale spíše rozpačitý výsledek. Úspěch by byl přes 350 tisíc, neúspěch pod 200 tisíc. Bauermedia (vydavatel konkurence) tedy zatím nový týdeník za 10 Kč (9 Kč) nerozjíždí, protože to není třeba.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama